måndag 31 december 2007

Gott Nytt År!

Gott Nytt alla mina vänner som av en eller annan anledning hamnat här.

Idag har det varit en skön dag. Plockat in hö, jaja det kom bara 100 balar på 10 kg st så det blev ett träningspass för armarna nu när man är ledig.
Sitter nu åter igen med ett glas rött och ska fira en lugn nyår hemma med enbart familjen.
Tackat nej till lite fester phu jag börjar ju bli gammal. Snart närmre 40. Är det då man ska ha kriser i livet? Får se hur det bli med Fredrik som fyller detta magiska tal redan nästa år. Jippi jag har ju 2 år kvar var visst inte så gammal.
Nu ska jag nog ta och hjälpa min kära med maten.

Nyårsmenyn består av
Förrätt Skagen toast
Varm rätt Fylld bacon inlindad fläskfile med hasselbakspotatis och äppelcidersås
Efterätt Glass i ugn.

God kväll och på återseende nästa år!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år på dej me!!!

// Det du!!:)XD

Anonym sa...

God fortättning och ha ett bra nytt år. Kram

Anonym sa...

God fortsättning på detta nya fantastiska 2008.

Önskar vi gula grannhuset