tisdag 1 januari 2008

Nytt år nya utmaningar

God Forsättning!

Åren går så fort. När jag tänker tillbaka på detta så har ju massor av både bra och dåliga saker hänt. Fast jag tror att man lär sig av det dåliga, sedan kan det ju vända till något positivt.


Tittar jag på jobbsidan så var det pest där jag var, men vad händer, jag får ett sms jag vet en fin lokal till dig! Idag trivs jag som fisken i vattneti min nya fina lokal.Det rör sig lite folk. allt är inte öde.


Sommaren som gick var det massor av golf för min del. Men det bästa för oss är nog den fina altanen som Fredrik har lagt ner sin själ i. Så nästa sommar kanske han blir lite "trevlig"(har tid) igen och följer med på golfbanan.


För Jennifer har det bästa för henne varit hästköp.
Arvid har ju inte så stora krav när man frågar honom om det bästa 2007 får man svaret hockey och Boda Borg. Där har ju varit hela en gång.hihi de är roliga de små liven.



I dag startade hela familjen med en promenad för att fixa lite i stallet. Sedan blev det middag och efter den det bästa på hela dagen sova middag. Eftermiddag fika med goda vänner så idag fick jag min efterlängtade Gotlänska Saffranspannkaka med grädde och sylt mm vad det är gott.

Imorgon är det vardag igen så då ska jag till Ikea samt till häst och återlämna sadlar som inte passade. Snart är det dax för ÄNTLIGEN icke-rökare få se om det är nå´t att ha. forsättning följer

2 kommentarer:

nh sa...

Hej fröet mitt, det gick toppen och tyckte det var gott att vara tillbaka, värre med min arbetsgivare som är rädd att jag ska bli sjuk igen till tex till måndag o han får stå för 14 dagars sjukskrivning igen? joo han ringde mig o sa det.Men jag sa att då hade jag varit hemma idag med i såna fall, ajaj, nu ska jag ta teven, kram kram Fröet, (ler)

Patricia sa...

Hej!
Vad skönt att det gick bra. Det verkar på bilden som mycket är på g.. vad skönt.
/Kram