söndag 30 december 2007

ÄNTLIGEN icke-rökare

Japp då var det snart dax! Visst låter min överskrift bra! Tror ni det handlar om mig så har ni FEL! Det blir inga tuggummi, inga plåster. Utan bara ÄNTLIGEN icke-rökare av Allen Carr.

Min förra bok livstid är ju snart slut så då hoppar jag på nästa. Det sägs att denna bok ska vara bra! Få se om det funkar på mig med.. men jag vill ju inte sluta det är ju mitt sätt att få lite avkoppling.



Idag har vi städat lite och kollat lite på recept om vilken god nyårsmiddag vi ska ha. Så imorgon blir det att handla.

Eftersom det är söndag så var jag lite snäll och var iväg och masserade en kund, vad gör man inte för pojkarna som har ont. Ja självklart även för flickorna.



På eftermiddagen idag tog Jennifer en promenad med Glenn och Elina med Vandolein.

Två halta hästar med massor av energi. Vad händer jo Vandolein får ett glädje spel och sparkar Elina i huvudet så hon flögg iväg. Som tur var gick allt bra.



Ja nu är jag glad har precis köpt en sadel till Jennifer men hur dum får man vara köper en osedd betalar och ler. mmm Hoppas nu hon skickar denna till mig på onsdag som hon sagt.



Nu är det dax för slutet av min bok.



God natt

Inga kommentarer: