lördag 29 december 2007

Sovmorgon


Japp idag var det ingen vanlig morgon, Jag vaknade först av alla, halv tio vad har hänt med mina barn?! Men skönt var det.
Som vanligt denna vinter så öser regnet ner man blir ju inte pigg av detta väder. Efter frukost var vi till stallet och gav Glenn smärtstilande. Hem och fixa middag.Sedan när vi ätit lite var det bara att dra på värmemadrassen o krypa ner i bingen och sova middag.

Efter detta så var det stallet igen och idag är jag en STOLT mamma. Jennifer klara av att sätta kanylen rakt in i Glenn. Men jag tror hon tyckte det var lite jobbigt för blek var hon. Hoppas hon fixar detta i morgon igen. Jag står ju och övervakar så det blir rätt.

Pratade en stund med Jennifers kompis som under februari ska åka till tv4 och skrapa triss.
Hoppas hon VINNER massor med pengar så hon kan köpa en häst.

Annars har dagen inte haft så mycket att erbjuda och det är gott det. Fredrik stod för kvällsmat så det fick bli en god pizza. Så snart är det sängen för i morgon jobbar han,Arvid har hockey så bilen lämnar garaget kl 06,45. Någon som vill ha telefonväckning?.
Som ni alla förstår Jennifer & Embla på bild

Inga kommentarer: