fredag 28 december 2007

Massor att göra men ändå lungt

Ja då var det helg igen. Sitter nu och tar mig ett glas rött mm vad ljuvligt det smakar.
Jag och Fredrik ska hem till Karin och Bengt äta nå`t gott och dricka lite. Ska bli skönt att få komma hemifrån en stund.
Så idag är första gången Jennifer behöver vara barnvakt för en längre stund.

Det är bara att inse att man trivs bättre o bättre i stallet med dessa underbara djur.
Att rida är inte min grej men att pussa lite på dem är gott. Så idag har jag tagit en promenad och gett Glenn spruta inga problem.
Embla går som vanligt i mina fickor förstår inte varför kan det bero på att man ger henne nå`t jämt phu det skulle ju inte jag göra. Jaja mysigt är det hon gillade kaffe så vi trivs ju ihop.

Nej mina vänner nu ska jag sätta lite fart för nu ska det snart bära iväg på fest.

Inga kommentarer: